Wallpaper Često postavljana pitanja
logo

Često postavljana pitanja

OPĆENITO

1. Zašto je bolje rezervirati unaprijed transfer umjesto vožnje taxijem?

Maci-Tours Vam omogućuje prijevoz u luksuzno opremljenim vozilima sa fiksnim cijenama. Rezerviranjem transfera unaprijed uštedit ćete dosta novca, a vozit ćete se puno udobnije. Cijena koju Vam prikaže stranica je cijena koju ćete platiti te se ne morate briniti oko naknadnih promjena cijena. Ukoliko putujete rano ujutro, ne morate se briniti oko toga oće li biti raspoloživih taxija. Kada rezervirate našu uslugu, vozač će Vas čekati u vrijeme i na adresi koju ste izabrali.

2. Što sve uključuje cijena transfera?

Cijene svih naših transfera uključuje door-to-door uslugu (od adrese polaska do adrese dolaska), čista i dezinficirana vozila, besplatan wifi, 0.5l negazirana voda, pristojan i ugodan vozač koji priča engleski jezik te koji će Vas čekati s Vašim imenom napisanim na tabletu, osiguranje.

3. Koju vrstu vozila mogu izabrati?

Trenutačno u našoj ponudi možete birati:

  • Standard auto – Peugeot 301
  • Luksuzno auto – Mercedes E class ( kožna sjedala, zatamnjena stražnja stakla, besplatan wifi)
  • Standard kombi – Peugeot Traveller ( zatamnjena stražnja stakla, besplatan wifi, dvostruka klima, desna klizna vrata)
  • Luksuzni kombi – Mercedes Benz Vito ( kožna sjedala, zatamnjena stražnja stakla, besplatan wifi, dvostruka klima)
  • Minibus – Renault Master ( 16 1, dvostruka klima, besplatan wifi, zatamnjena stražnja stakla)
4. Kako ću pronaći svog vozača?

Vozač će doći po Vas na lokaciju koju ste izabrali. Ukoliko je početna točka transfera na aerodromu, vozač će Vas čekati ispred DOLAZAKA sa Vašim imenom napisanim na tabletu. Ukoliko je početna točka transfera u pješačkoj zoni, poslat ćemo Vam upute kako doći do mjesta gdje će Vas čekati vaš vozač.

5. Što ću napraviti u slučaju da ne mogu pronaći vozača?

Vaš vozač će uvijek biti na vrijeme i čekati vas na izabranoj lokaciji. U slučaju bilo kakvih problema, na “ POTVRDI O REZERVACIJI” dobit ćete broj koji možete nazvati te ćete bit spojeni s vašim vozačem.

6. Što se događa ukoliko je moj let odgođen?

Naši vozači će uvijek biti pravovremeno obaviješteni o Vašem letu te će Vas čekati prilikom Vašeg dolaska bez ikakvih naknadnih troškova.

REZERVACIJA

1. Kako ću napraviti rezervaciju?

Rezervaciju možete napraviti na našoj internetskoj stranici www.macitours.hr na način da ispunite prikazani “OBRAZAC ZA NARUČIVANJE”. Morate izabrati točku polaska, točku dolaska, datum i pratiti poveznicu. Nakon toga, prikazati će vam se vrste vozila koje imamo u ponudi i cijene za svakog od njih u jednom ili u oba smjera. U slučaju da ne možete pronaći svoju adresu, molimo Vas ispunite kontakt formu te ćemo vam odgovoriti što je prije moguće.

2. Je li potrebno napraviti rezervaciju unaprijed?

Mi vam strogo preporučamo da napravite Vašu rezervaciju unaprijed jer vam time jamčimo dostupnost vozila u trenutku koje ste Vi odabrali. U slučaju Last-Minute rezervacija prihvatit ćemo ih ukoliko na raspolaganju imamo slobodnih vozila.

ITINERAR

Vi odlučujete sami kako želite rasporediti dan, ali mi predlažemo na ovaj način:

Zaustavljanje: Park Prirode Biokovo

prekrasan krajolik , pjevanje rijetkih vrsta ptica, Biokovo vidikovac, panoramski pogled

Trajanje: 240 min

Ulaznica nije uključena

Zaustavljanje: Makarska

prekrasne plaže, šetnice, more, trgovine, restorani

Postoji mnogo dobrih restorana u kojima možete ručati ovisno o hrani koju preferirate. Sve se prilagođava vama, tako da Vi birate gdje i kada želite ići jesti na naš prijedlog.

Umjesto odlaska u Makarsku postoji mogućnost odlaska na Radmanove Mlinice gdje možete uživati u raftingu ili mogućnost odlaska u Omiš na Zipline ukoliko volite avanturističke aktivnosti ( cijene za navedene aktivnosti nisu uključene u cijenu).

Trajanje: 180 min

POTVRDA O REZERVACIJI

1. Kako mogu biti siguran/na da je moja rezervacija uspješno provedena?

Primit ćete potvrdu o rezervaciji na Vaš e-mail. Molimo Vas da prilikom upisa e-mail adrese pazite da bude točna jer je to e-mail adresa na koju ćete povratno primiti potvrdu o rezervaciji.

DODATNE INFORMACIJE
  • potvrdu o rezervaciji ćete dobiti prilikom uspješno provedene rezervacije,
  • dječje sjedalice su dostupne
  • sportska odjeća je preporučljiva
  • preporučavamo Vam da ponesete kameru
  • bez srčanih problema ili bilo kakvih drugih ozbiljnih medicinskih smetnji
  • većina putnika smije prisustovati
  • ovo je privatna tura gdje će samo vaša grupa prisustovati
3. Moram li imati “POTVRDU O REZERVACIJI” sa sobom?

Da, morate imati sa sobom u pisanom obliku ili nam je možete pokazati na mobilnom telefonu.

4. Kada ću dobiti račun?

Ukoliko plaćate kreditnom ili debitnom karticom, odmah nakon uspješno provedene transakcije, račun ćemo Vam poslati e-mailom. Ukoliko izabrete opciju gdje plaćate direktno vozaču, račun će vas dočekati prilikom dolaska u vozilo.

DODATNE INFORMACIJE

1. Da li je dostupna Vaša usluga u bilo koje vrijeme?

Da, naša usluga je dostupna u bilo koje vrijeme 24/7.

2. Priča li moj vozač engleski jezik?

Da, svaki od naših vozača priča engleski jezik.

3. Mogu li platiti vozaču direktno?

Da, možete platit vozaču direktno.

4 Da li je napojnica uključena u cijenu?

Ne, napojnica nije uključena u cijenu. Ona ovisi isključivo o Vašem zadovoljstvu s Vašim vozačem.

5. Da li je pušenje dozvoljeno u vozilu?

Pušenje nije dozvoljeno u vozilu. Ukoliko osjećate potrebu da morate pušiti, obratite se vozaču te će vam on sa zadovoljstvom stati.

6. Postoji li mogućnost opskrbe dječjom sjedalicom?

Naravno, samo nas obavijestite unaprijed o tome.

7. Koliko komada prtljage smijem ponijeti sa sobom?

Smijete imati prtljage koliko god želite s vama. Jedino Vas molimo da prilikom dolaska imate otprilike vizualiziranu veličinu prtljažnika vozila koje ste rezervirali.

8. Dopuštate li kućne ljubimce u Vašim vozilima?

Da, ukoliko su propisno spremljeni u prikladnim spremnicima.

9. Postoji li mogućnost rezerviranja izleta s Maci-Tours-om?

Naravno, U odijeljku Izleti ćete pronaći neke od najpopularnijih izleta. Međutim, ukoliko nema ono što bi vi htjeli, slobodno nas kontaktirajte te ćemo napraviti izlet prema Vašoj mjeri.

PLAĆANJE

1. KADA I KOME ĆU PLATITI TRANSFER ?

Možete birati između dvije metode: Plaćanje direktno vozaču,Plaćanje kreditnom ili debitnom karticom.

2. Mogu li napraviti uspješnu rezervaciju bez kreditne kartice?

Naravno, jedino što morate napraviti je izabrati opciju gdje ćete platiti direktno vozaču.

3. Kako mogu biti siguran/na da su podaci moje kartice sigurni?

Vaša kreditna kartica jamči kao garancija za vašu rezervaciju. Kako bi se zaštitili Vaši kartični podaci, koristi se Secure Sockets Layer (SSL) tehnologija te su Vaši podaci kompletno zaštićeni. SSL je naziv za kriptiranje, odnosno šifriranje podataka iz čitljivog teksta u kodirani tekst koji je čitljiv samo onima koji imaju ključ za dekodiranje tih podataka. Potvrđujemo da se Vaše ime, adresa, e-mail i kartični podaci potrebni za uspješnu rezervaciju ( ukoliko ste izabrali kartično plaćanje) neće proslijeđivati nikakvim trećim stranama bez Vašeg dopuštenja. U slučaju nedozvoljenog korištenja Vaše kartice, banke prihvaćaju odgovornost i pokrivaju sve troškove nastale tim nedozvoljenim korištenjem.

4. Mogu li otkazati ili promijeniti pojedinosti vezane za transfer?

Bez ikakvih naknada možete promijeniti ili otkazati transfer ili izlet do 24 sata prije predviđenog početka. U slučaju da ste prisiljeni promijeniti Vaše planove zbog situacije s Covid-19 ( dobili ste pozitivan test) za manje od 24 sata prije predviđenog polaska, slobodno nas kontaktirajte te ćemo otkazati ili promijeniti vašu rezervaciju bez ikakvih naknada.

5. Načini plaćanja

Korisnik može izabrati između dvije opcije:

  • Plaćanje tijekom transfera ( plaćanje direktno vozaču),
  • Plaćanje kreditnim karticama koje se prihvaćaju:
    1. Mastercard jednokratno,
    2. Visa i Maestro jednokratno.

IZJAVE O PRIVATNOSTI

1. Izjava o sigurnosti

HT PayWay primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka - SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između HT PayWay sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem vatrozida (firewalla).

2. Izjava o privatnosti

Maci-Tours, obrt za prijevoz i usluge se obavezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Maci-Tours, obrt za prijevoz i usluge i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

3. Usluga

Ukoliko nije drugačije dogovoreno, usluga transfera se sastoji od najma vozila s vozačem, putnika i prtljage. Ukoliko nije drugačije dogovoreno, usluga transfera će započeti i završiti na mjestima koja su navedena u „ OBRASCU ZA NARUČIVANJE“. Točna ruta kojom će transfer biti obavljen ne može biti garantirana iz razloga što na transfer može utjecati više faktora: radovi na cesti, prometna gužva… U slučaju da ne možete pronaći vašu lokaciju polaska, odnosno dolaska, slobodno nas kontaktirajte te ćemo vam odgovoriti u što kraćem roku. Ukoliko se vaša lokacija polaska ili dolaska nalazi u pješačkoj zoni, iskrcat ćemo Vas na najbližoj točki do hotela/ apartmana te vam pokazati upute kako doći do hotela / apartmana. Potvrda rezervacije će Vam doći na e-mail u slučaju uspješno napravljene rezervacije.

Ukoliko je mjesto polaska aerodrom, tada će Vas vozač čekati ispred DOLAZAKA s imenom”GLAVNOG PUTNIKA” na tabletu.

U slučaju da ne možete pronaći Vašeg vozača, na Vašoj “ POTVRDI O REZERVACIJI” dobit ćete telefonski broj koji možete nazvati te ćemo Vas povezati odmah s Vašim vozačem. Ukoliko se ne pojavite u roku 30 minuta od predviđenog vremena polaska ( 60 minuta ukoliko se radi o aerodromu) smatrat ćemo da se radi o NO SHOW. Teretit ćemo Vas za maksimalni iznos transfera bez mogućnosti refundiranja.

Po putniku predviđeno je da sa sobom nosi jedan komad check in prtljage i jedan ili dva komada ručne prtljage. U slučaju da imate više komada prtljage sa sobom, ne naplaćujemo nikakve dodatne troškove. Molimo Vas, da otprilike vizualizirate veličinu prtljažnika vozila koje naručujete.

Ljubimce smijete nositi sa sobom, ali jedino ako se propisno nalaze u pripadnim spremnicima.

4. Plaćanje i otkazivanje

Vaša kreditna kartica jamči kao garancija za vašu rezervaciju. Kako bi se zaštitili Vaši kartični podaci, koristi se Secure Sockets Layer (SSL) tehnologija te su Vaši podaci kompletno zaštićeni. SSL je naziv za kriptiranje, odnosno šifriranje podataka iz čitljivog teksta u kodirani tekst koji je čitljiv samo onima koji imaju ključ za dekodiranje tih podataka. Potvrđujemo da se Vaše ime, adresa, e-mail i kartični podaci potrebni za uspješnu rezervaciju ( ukoliko ste izabrali kartično plaćanje) neće proslijeđivati nikakvim trećim stranama bez Vašeg dopuštenja. U slučaju nedozvoljenog korištenja Vaše kartice, banke prihvaćaju odgovornost i pokrivaju sve troškove nastale tim nedozvoljenim korištenjem.

Bez ikakvih naknada možete promijeniti ili otkazati transfer ili izlet do 24 sata prije predviđenog početka. U slučaju da ste prisiljeni promijeniti Vaše planove zbog situacije s Covid-19 ( dobili ste pozitivan test) za manje od 24 sata prije predviđenog polaska, slobodno nas kontaktirajte te ćemo otkazati ili promijeniti vašu rezervaciju bez ikakvih naknada.

5. Izjava o konverziji

Naplata se uvijek vrši u Hrvatskim Kunama. Iznos koji će teretiti Vašu kreditnu karticu dobije se na način da se Hrvatska Kuna pretvara u Vašu valutu prema trenutnoj tečajnoj listi Hrvatske Narodne Banke. Kada se Vama naplaćuje iznos se pretvara u Vašu valutu prema tečaju kuće kreditne kartice kojom ste platili. Kao rezultat pretvaranja valuta može doći do male razlike u cijeni od one koja je naznačena na našoj internet stranici.

6. Uvjeti povrata i reklamacija

Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 41/14) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na pruženu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku i to na adresu navedenu ispod, putem e-maila ili na telefonski broj. Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.

PayWay logo
Maestro logo
MasterCard logo
Visa logo